fredag 6 september 2019

TACK och Hej......


Hej vänner

Hoppas ni har haft en underbar sommar.

I år har bloggen funnits i 10 år. Något som skulle bli ganska litet blev för mig relativt stort då jag skrev ett nytt inlägg, nästan varje månad.

Jag pendlar mer och mer till Sverige där nu mina kids bor och studerar. Jag känner att vid 10 år är det ett perfekt tillfälle att avsluta bloggen och just säga TACK till alla därute som har följt med på resan.

Min svaghet är just avsked men hittade detta vackra citat online och känner att vi har upplevt massor och vill uppleva massa mer.

Det finns en anledning att backspegeln är så liten och vindrutan så stor, 
dit du är på väg är mycket viktigare än där du har varit. 

Här blickat mina barn ut mot framtiden och spännande att få följa med på deras resa som mamma och se vad de hittar på i framtiden.






Ännu en gång, tack för alla fina ord och sköt om er riktigt ordentligt nu.

// Lena






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar