måndag 13 september 2010

September 2010 nr.2

Nu har jag trixat lite så nu är jag igång igen, här är på toppen av en slinga i bergen, har man nått denna så är det bara nedför sedan och det behövs för man är grymt trött! På vägen kan man se underliga saker som denna jeep, mitt i berget!

Eller vid brand ska man använda dessa att försöka släcka med.

Gäster gillar ju att shoppa, så det har blivit en Kina tripp men även i Hongkong kan man göra fynd. Här shoppar brors dottern Ida och kompisen Fia, loss, skor i mängder....

Peruker och andra ut klädnings kläder finns i massor.

Sista bilden för idag får bli på Ida och kines Elvis, ni har sett honom tidigare men jag tycker han är lite kul så jag bjuder på honom igen. Han går runt på barer och man får fota sig tillsammans med honom, ibland drar han av en trullelutt, men man njuter mer när han inte gör det, ha ha..

Ursäkta att det blev lite rörigt i bloggen denna gång, bättre nästa gång, hoppas jag,

Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar